Isäni sanoin kevättä kynttelistä, eilen oli kynttilänpäivä. Sanonta on vanha kansanviisaus, eiköhän siinä ole perääkin. Kevään myötä odottelen piristystä käsityörintamalle. Olen kyllä aloittanut useammankin neulomuksen mutta valmiiksi en ole saanut kun kesällä aloitetun polvekehuivin. Mustasta tennesseestä neulottu jakku on melkein valmis, mutta sitten hurahdin kirjoneuleeseen ja aloitin sekä sukat että lapaset. Sukista on valmiina vasta toinen varsi, pienistä pöllölapasista melkein toinen lapanen. Viikon päästä olisi lapasten saajan nimipäivä, valmistumistähtäin olisi siellä. Klipsuistakin olen luvannut laukun tehdä. Kasan klipsuja olen pessyt mutta se työ on jämähtänyt siihen vaiheesen.

 

WP_000044-normal.jpg

En osaa vielä sanoa mitä mieltä olen tästä uudistuneesta Vuodatuksesta. Olen vielä muutenkin ihan noviisi tässä blogin pitämisen saralla. Kaikki on vielä vähän hankalaa, oli se sitten uudessa tai vanhassa muodossa. Harjoitusta kaipaan vielä monen jutun verran. Tammikuu kun meni haahuillessa niin helmikuussa otan reippaaman asenteen ja teen käsitöitä valmiiksikin asti.